Fest på Annehem

Ja, fest blev det. Rättare sagt hos Isabelle.  Blev en mycket trevlig kväll men mycket nytt folk, en del gamla klasskompisar och en viss person som jag inte har träffat sen jag gick i trean. Helt otroligt. När jag skulle börja trean bestämde sig mina föräldrar för att flytta ifrån Lund till en liten håla som heter Gårdstånga och bara namnet gör det ju inte bättre. Det innebar att jag var tvungen att byta skola så jag hamnade på Flyingeskolan. Visst det var helt okey i början tills jag började kallas för Blondie. Jag umgicks bara med killarna eftersom tjejerna var sådana brats. Det tog inte lång tid innan jag började ogillas av tjejerna eftersom jag bara umgicks med killarna. Efter halva trean bytte jag tillbaka till min gamla underbara klass och alt flög på.  Så hemma hos Isabelle får jag syn på en kille jag känner igen så ofantligt mycket så ja när tillfället dyker upp frågar jag om han hade gått på Fäladsgården men nej, det hade han ju inte så där tog mina gissningar slut men han sa väldigt glatt "Jag gick i din klass i trean på flyingeskolan" så ja, där försvann de förundringarna. Vi snackade mycket om tiden som varit fram till nu, väldigt skoj. vid klockan ett drog vi hem eftersom vi skulle följa några till bussen. Natti följde mig hem så varken han eller jag skulle hamna i någon buske som vi var väldigt nära på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0