nu byter min blogg hemsida och vi flyttar bak till 17 Jan

Nu händer allting med en raskande fart. Skolan har satt igång och allt rullar på.
Naturkunskapsarbete och etikarbete som ska vara klart i veckan. naturkunskapsprov
och matteprov närmar sig. snart är det APU och jag har fortfarande en vecka oklar.
Numera slutar jag varje torsdag och det gillar vi. I fredags var det fest som gällde
Amanda firade sin 18års dag och det var väldigt att träffa alla igen. Lördagen
spenderades på isbanan men Sara,Markus,Ludd och genarpare. På kvällen blev
det film och ta det lugnt med markus och senare kom ludd. All planering inför de
två föreställningarna denna terminen är i full gång och jag ser verkligen fram emot
att börja jobba med de, speciellt sångföreställningen. Nu ska jag krypa ner i sängen
med min huvudvärk och sova. Bussen går ju endå 06.40 så det är på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0