sammanfattning av fre-påsklov

Ja, ja är nog världens sämsta bloggare. Lyckas inget vidare med attblogga en gång varje dag men denna gången skyller jag på att förra veckan var extremt hetsig. Måndag, tisdag och onsdagen var likadan som alla andra veckor men sen torsdagen var det Estetisk verksamhetslektion hela dagen, riktigt roligt. Vi övade ju våra tre låtar hela dagen, " My favourite game", "JohnnyGoode" och "Viva la vida" blev en lång dag. Fredagen spenderade i ladan samt uppe på scenen. klockan elva började föreställningen som gick sådär efter det var det lite mer rep och mellan ett och fem fick vi göra vad vi ville. 25 grader varmt klädde vi oss ishorts o linne och satte oss på ett av fönsterbläck på ett av rummen. Kändes verkligen som sommar. Vid fem var det ytterligare ett genrep och halv sju började sista föreställningen som gick kanon. verkligen riktigt bra. halv nio åkte jag o min kära familj hem och sedan begav jag mig till Ludvig som förövrigt åkte till Sälen i lördags o kommer hem på fredag. Min lördag spenderade jag hos min förra klasskompis Catrin som hade tjej middag men tjejerna från våran förra klass. Med mat, tjej snack,dans i mängder och massa skvaller blev det en väldigt lyckad kväll. Nu är jag så pass förkyld att jag bara har suttit hemma igår och idag, börjar starkt tröttna på det. Ikväll ska jag antagligen träffa min roomie i stan eller så blir det fest på Annehem, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0