Skolarbeten till max

Igår började skolan igen och ja, nu är schemat ändrat så vi går från 9 - 5 så var världens segaste efter en svenska lektion, en idrottslektion, en naturkunskapslektion och sist en engelskalektion. Det blev mat som bestod utav vårullar. Plugg, kvällsfika, gym, plugg,film och sova. Kollade "Linas Kvällsbok" som jag har velat se hur länge som helst men blev ganska besviken på den.
Mitt humör går upp och ner och jag lackar på minsta lilla.
Känns som om det är för mycket som händer just nu så
jag inte vet vad jag ska göra och allting blir bara fel.
Jag har en pappa som pendlar till sthlm lite hit o dit
några gånger i månader och när det blir av blir det alltid
på helgerna den enda gången jag är hemma.
Jag har en mamma som bor i en tvåa på öt men som
jag inte bor hos förutom när jag blir tvingad och då försöker
jag oftast hitta någon kompis att bo hos.
Jag hade världens bästa kompis som man verkligen kunde lita på tills några veckor sedan då hon gick bakom ryggen på mig i största grad. Hennes namn är Sara och henne har jag inte pratat med sen dess. Nu sitter hon o skriver :
Sofie - saker förändras, men hur det än går så kommer du alltid stå mig nära. Jag önskar bara att vi sågs oftare. För mig känner mig egentligen bäst om inte du som har känt mig i mer än halva mitt liv?
på sin blogg och mina tankar flyger fram o tillbaka.
Jag har massa arbeten som ska göras och det tär så in i. Pallar verkligen inte. Önskar någon liten drömprins bara hade dykt upp sådär utan förväntning och hjälpt mig för just nu känns det bara åt skogen. Jag kommer få sitta och plugga o plugga till jag somnar på tangentbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0