Väla med apelrydare

Igår blev det som sagt bio och innan jag börjar svamla om det tänker jag skriva ett stort GRATTIS till Maria som tog sitt körkort på första försöket i tisdags.
Jag och Maria passade på att se "Remember Me" nu när det är lov. Mycket bra film måste jag medge dock slutade den inte så som man hade hoppats. Efter det körde vi hem och färgade mitt hår mörkbrunt, käkade godis och kollade "Luftslottet som sprängdes" Sedan somnade jag gott i min säng. Morgonen började klockan elva för min del idag eftersom jag skulle till Väla med två underbara personer så det var bara till o tvinga sig ur sängen och rätt in i duschen. Fem i ett blev det med att hinna med bussen till stationen, träffa Sofia och sedan vidare med tåg till Hbg där vi mötte upp Johanna och tog bussen till Väla. Vi gick en runda och bara kollade runt runt och tror Johanna var rätt trött på mig o Sofia när vi hade gått runt o sjungit samma låt i ungefär två timmar men kul hade vi. när vi hade gått runt ett helt varv bestämde vi oss vad vi skulle köpa under en bit mat. Det blev kycklingspett med ris o någon sås och sallad. Ja, då gick vi ytterligare ett varv och köpte det vi skulle ha. För Johannas del blev det två linnen (ett grönt o ett vitt). För Sofias del blev det leggings, och orangeaktig trekvartströja. Själv köpte jag hårklämmor, hårtoffsar, en eyeliner, ett par rosa trosor och en svart klänning. Klockan flög iväg och vid sju tog vi bussen tillbaka till knutan och sedan efter Sofias sjuka impulsgrej, dvs fråga någon random kille på knutan om en bild tog vi tåget tillbaka till Lund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0