B-Town

Nu har jag hunnit vara sjuk också. En himla massa på en gång. Feber,Huvudvärk,ledvärk,ont i halsen och illamående. Fyfan, säger jag bara. Trots feber och halsont stannade jag kvar i Båstad för att vara med och fira Amelie som vi verkligen gjorde men dunder och brak. Först förfest hos Alma-Qlara sen Fest på loftet ovanför Madison och sedan Madison. Mycket hände under kvällens gång. Skratt,Tårar,Spyor,Romantik mm. Eftersom jag hade feber var jag så smart att jag knappt drack någonting över huvudtaget. Kvällen var en kväll att minnas och det tackar vi Alma och Amelie för. Lördag förmiddag åkte jag hem och vidare till Center Syd med pappa på en shopping tur.
Bilderna ser ni där nere (+2 bh:ar & jeansshorts.
Därefter åt jag årets första kräftor. Yummie !
La mig relativt tidigt framför tvn.
Söndagen tillbringade jag med mamma. Packade först ihop alla mina saker, åkte till nova för att införskaffa en kalender, skrivblock, leggings o lite smått. Mat på Viggos (like it a lot), Handla på Willys och sedan åkte vi upp till B-Town och mamma hämtade hem lite grejer som inte får plats. Vivi & Amelie dök upp relativt snabbt så då stack vi till RMs stuga. Hemma vid halv 2 och då var det hopp i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0