ÄÄÄÄÄNTLIGEN 18


I söndags kom släkten hit för att fira mig och jag hade nog inte överlevt om inte Viktoria och Cajsa hade varit här.
vid 17 dök de upp och jag fick massor med paket. yaaay!
Paj, marängsviss,tal och en massa prat. Släkten började droppa ut vid 20.00 och vid 21-tiden dök mina fina vänner upp. Sjuka presenter (en gurka där ena änden var inplastad i aluminiumfolie och stod i en skål med tandpetare intryckta och i varje tandpetare satt det godis och tomtebloss, fint ska det bara). Det var en underbart
fin kväll/natt/morgon. Allt man kunde önska sig. Jag hade verkligen hur kul som helst, Speciellt eftersom min bror var med hela kvällen. Vid 04.30 kändes det som att vi kanske borde börja plocka ihop lite och gå hem o lägga oss. Cajsa,viktoria,oskar och bellman i sängen och jag på madrassen. Så tack för den bästa födelsedagen jag någonsin haft!

Här kommer några bilder på vad jag fick










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0