Botemedel för nysningar, finns det ?

Det är väl typiskt mig att bli sjuk när man som minst inte behöver. Hade det varit nästa vecka hade det varit värre men detta är tillräckligt illa!
Att vara förkyld är inte min starka sida, man vill göra så mycket men man bara nyser 10/min så man håller sig inne.
Fattar inte varför det alltid är jag som blir blir sjuk hela tiden, men det kanske är som de säger. Jag var ju inte sjuk lika mycket innan.
Plugga historia står högst upp på min lista och Gutenberg kan gå o dö någonstans.
Imorgon kommer Sara hit och jag är överlycklig, sjukt längesedan vi sågs.
Om det är någon som vet något botemedel mot nysningar så ge mig det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0