Jag har en kompis vid namn Sara

Hej jag har en kompis som heter Sara och hon är det bästa som finns. Iallafall den bästa kompisen i mitt liv!
Nu är det såhär att hon går runt och oroar sig för att det ska gå snett på nyår för att de 40 personerna som betyder mest för henne ska vara hemma hos henne och om något blir knas så är det hennes fel ?
Ja, min kompis Sara är rolig ibland för lyssna här

*Hon är typ bäst på att fixa ihop saker
*Det är tack vare henne som alla kan vara tillsammans denna underbara dag

Så jag är så superduperövertygad om att det kommer bli så AWESOME det bara kan bli.

Tack vare Sara Rebecka Pehrson Bus
<3

Kommentarer
Postat av: Sara

jag älskar dig!

nu kan jag sova gott, haha. onödigt att jag oroade mig egentligen med tanke på att det aldrig gått snett innan. galet.



jag älskar dig. igen!!

2010-12-30 @ 02:24:34
URL: http://pehrsonligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0