Jakten på Systemkamera

Igår var jag och mammsen ute på jakt efter en sysytemkamera och jag hade väll typ redan bestämt vilken jag ville ha men det var tydligen som alla andra också ville ha. Siba,Expert,Elgiganten och Mediamarkt, alla slutsålda.
Så vi beger oss till elgiganten igen och frågar om den finns på något annat ställe i närheten.
-Jo, Kristianstad har 13 st.
- Känns kanske lite för långt
-Center Syd har 2st kvar.

Ja, jo och de lär inte vara slutsålda när vi kommer dit ?!
Kändes rätt hopplöst ett tag där men supermamma bestämer sig för att vi ska chansa och så får vi se.
Vi kommer dit och försöker hitta någon som jobbar där men nej, gick inte så bra där va.
Hittar en som ska kolla dock tar det ett tag så vi hittar en annan kille som kollar upp det direkt.
Sa det redan innan att om han har en kvar så älskar jag nog honom and guess what, DE HADE EN ENDA KVAR.
Fett glad Sofie och grymt snygg försäljare så på något sätt lyckas jag få allting 400kr billigare. Lixom vad hände ?
Men det var ju bra. Åkte hem och satte ihop kameran, la batteriet på laddning. Älskar den. Längtar efter att åka upp till Båstad med den. Fotografera alla sjuka grejer som händer där uppe. Yaay!

På kvällen blev det förkrök med min bror och hans polare, rätt kul faktiskt.
23.30 tog vi bussen ner till stan och jag gick och träffade Amanda sen blev det "spisen". Fett drygt. var hemma igen vid 01.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0