Kan inte bli bättre

Jag vet att jag är segast i världen på denna blogg såhär kommer lite uppdateringar ifrån dagar utan bloggande fram tills nu.

Julafton var hur mysig som helst, fast man känner verkligen att julen var så mycket roligare när man var liten. Man gick uppspelt i flera dagar och nu bara: ja, idag är det julafton. Den spenderades med Mamma, Bror och Johnny.  Sjukt mycket julmat, blev nästan mätt bara av att se det.
Kalle Anka failar aldrig! Det är alltid lika bra och de är ju tur det. För att sitta alla i soffan och dricka glögg och kolla Kalle Anka är rätt mysigt.
Efter blev det julklappar.
Fick ett par jättesöta raggsockor
Nattlinne
Självlysande glasögon i plast (som ska användas på nyår)
Halsband
trisslott
Pengar
Kunde inte bli mycket bättre känner jag.
För jag fick äntligen ihop pengar till en Systemkamera *överlycklig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0