Vill du byta huvud med mig ?

"123 Schtunk" var jättebra fast inte som andra gången. Förra gången var det en hel annan nivå och det nådde de inte upp till igår. Fast det har nog väldig mycket med att då var det första gången jag såg dem. Vissa saker var ju sinnessjukt roligt. (Ingen föreställning är den andra lik). Satt en kvinna framför oss och jag trodde nästan hon skulle kväva sig själv och gjorde hon inte de skulle väl någon annan i föreställningen görs de. (fick hon lite som hot) nej men hon satt och fnittrade exakt hela tiden, man kunde ju nästan tro att hon aldrig hade varit ute förr.
Efter det åkte jag hem till pappsen, kollade "American pie" och somnade.
Idag har jag sovit som en stock ända fram till klockan ett. Då vaknade jag av att folk utanför min dörr hade repat Cadillacen. Gick upp och åt frukost och gick o la mig igen för att kolla tv. Vilket är det jag har gjort hela dagen nästan eftersom jag har ont i huvudet. Så det blev till att strunta i att åka tillbaka till Båstad ikv och så blir det tåget 20 över 7 imorgonbitti istället.
Så blev "Beck" hemma istället med pappsen och glass med hemmagjord chokladsås. yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0