She's a maneater

Jag som är så duktigt på att blogga eller inte är tillbaka nu.  Vatt helt kaotiskt sista tiden. Våran slutproduktion i Gehör A är inom räckhåll och det känns sådär. Det är bra planerat men så sjukt mycket som ska göras och den har premiär nästa onsdag. Jag spenderade Valborg hemma utan föräldrar med en kompis vid namn Jonte. mycket trevligt. Lördagen spenderades hos mamma med Ludvig och det gick väl inte direkt som planerat när jag plötsligt blev örfilad. Nu vet jag inte vad jag tänker o tycker. Min självmordsbenägna rumskompis kommer tillbaka i veckan så igår flyttade jag över alla mina saker till mitt nya rum. Idag har jag bara legat i sängen med världens huvudvärk men nu är det bättre så funderar på att gå o läsa lite sen kolla film. Mysigt Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0