blubbblubb

Igår spenderades kvällen med Emmie,Vivi och Tova och senare Jonte.
Vi snackade, lagade god mat, flummade, bakade jättesöta cupcakes och de blev ännu mer snack.
Peev sov hos mig i fredags. Shopping till max med mamma (: sov hos mamma. Firade hennes födelsedag på söndagen på viggos innan jag åkte till Båstad för att planera världens födelsedagsfest för min kära kompis/sambo.  Blev så mycket större än vad vi planerat.
Idag slutade vi redan 13.40 men missade sista lektionen med tanke på att jag låg med fötterna i taket. Elin och Emmie följde med mig hem och vi började planera årets 18års fest. Kommer bli awesome !
Gick o la mig vid 16.30 och sov till 20 och då blev de middag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Wup, en sådan tröja har jag fast i svart och vitt : )

2010-10-05 @ 23:16:28
URL: http://pehrsonligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0