Home sweet home

Slutade vid 16 igår åkte hem och packade sen vid sju kom pappa och hämtade mig och jag fick en ny, hel cykel.
Macedonken sen hem o sova.
Vaknade vid halv 12 av ett sms där de stod "Då ska man till akuten i Ängelholm" ifrån rm.
usch säger jag bara. Men de var inget farligt. Falken som hade dragit fingret ur led.
Nu sitter jag här hemma i min underbara mysiga tröja och har ingenting att göra. Shoppa är det enda som befinner sig i mitt huvud men det blir inte förrän imorgon med mamma. Lina har 18 års fest idag och jag vill så gå men jag känner att denna helgen behöver jag vara hemma och umgås med mina föräldrar med tanke på att jag inte har varit hemma på 3 veckor. Find me something to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0