Långhelg

Ännu en långhelg då hela Apelryd är ledig fre-sönd. Torsdagen spenderade jag hemma och sen vid 22 tiden tog jag en springtur ner till Johanna där några ettor befann sig. Massage av Johanna och sen körde rm hem mig. Bakade muffins, duschade och gick och la mig och nannade.
Fredag:
Gick vid upp typ elva. Fixade mig och begav mig till Vårdcentralen där de inte lyckades med så mycket. Hem och chilla lite, städa lite och så. Trodde varenda kotte hade åkt hem och jag skulle få sitta här i lägenheten helt själv, men nej så blev de ju inte. Killarna spelade match så tog en tur dit med Sofia. Sedan förfest hos Katta men bara tjejer och vidare till hugo, felix och kasper. Var väl helt okey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0