Randigt Rutigt Prickigt ?

Åter igen måndag
men någonting som glädjer är att det var den sista måndagen
med tråkiga lektioner innan lovet.
Idag har jag varit randig och i fredags var jag prickig, kommer jag någonsin vara rutig?
Förlåt mamma när du läser detta
För att jag lånade din blå-randiga tröja men jag kan muntra
upp dig med att den har fått väldigt många fina kommentarer
om hur snygg den är. Du får tillbaka den på lördag.
Anatomi prov på torsdag och jag ska dansa både imorgon och på onsdag så
hej plughäftet du ska få spendera hela kvällen med lilla mig, jippi va kul vi ska ha det.
Det är nästan läskigt hur man kan börja sakna någon man inte har varit ifrån så länge.
Men älskling jag vill bara att du ska vara här men mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0