värk börjar bli mitt liv

Först en liten bild på min underbara Showgrupp (SWAT = Singing Whirling Acting Team).
Se oss den 6 Juni på Laholms Kulturfestival
Premiär på "Little shop of horrors" idag alltså
*Iskallt bakom scenen
*Somnade nästan i trappan för att det var så segt innan vi fick börja
*Jobbiga människor
*Gick helt ok men förhoppningsvis blir det bra
Efter två föreställningar bestämde vi oss (några mus2or)
för kvällsmat på "Picasso" (pizzeria)
Mysigt och behövande!
Efter det en sväng inom Cajsa & Viktoria.
Nu sitter jag hemma och funderar på att gå och lägga mig men en film och sova
stenhårt. Börjar ju trots allt 07.30 och har en föreställning 9.00 och en 18.00
Grym håla där emellan men nej hem får vi ju inte åka.
Hallåhej mongolida klassen imorgon kväll. Lär ju visa säg rätt klart då när all sömnbrist
märks och alla garvar åt allt + alla. Tyspiskt oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0