upp upp & iväg

I Lördags körde jag och Oskar iväg till Österlen, till hans sommarstuga.
Fyy va mysigt det var. gotta tell you!
Vi åt, var ute och gick i skogen, vatten, kohagar mm.
Trots det inte helt perfekta vädret så var det grymt mysigt att komma hemifrån ett slag.
På hemvägen möttes vi utav dimma och lite mer dimma. Hemma ca 00.

.
Imorse blev det uppstigning 06.15.
En mamma och en pojkvän som skulle iväg och jobba plus en Sofie som skulle tvätta.
Två maskiner, en dusch, och frukost senare begav jag mig till stationen för att ta tåget upp till Karlshamn Där jag blev hämtad utav min moster.
God mat som alltid blev det och sedan hamnade vi i två solstolar i trädgården och läste.
Nu sitter vi och kollar på tv och bara tar det lugnt.
Underbart. Önskar jag bodde såhär, helt lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0