ännu en oskuld

Ännu en lördag och ännu en klubb.
Jupp i Lördags togs min Slagthuset White oskuld och det ångrar jag inte en sekund.
På dagen var jag med pappa på Nova en liten stund och handlade nya leggings och ett svart linne sen åkte vi och handlade till lägenheten på ÖB.  På eftermiddan tappade jag helt suget på att dra ut men det gick över när jag träffade Maria,Isabelle,Lollo & Nathalie på bussen. Sjukt taggad tjej i kön och det blev en av de roligaste kvällarna jag varit med om. Gamla kompisar, blandad musik av både gammalt och nytt. Ett tåg och en taxi senare med Rebecca och Peev hamnade vi på donken där vi träffade på Sara, Lukas och Natti. var väl hemme runt 06-tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0