teaweek

I Måndags lyckades jag dra på mig världens förkylning. Typiskt nu när skolan börjar och alla samlas.
Men men det är bara att inse läget. 4h teaterlektion i tisdags. Det var väldigt intressant och vi fick reda på hur våra karaktärer är och hur våra scener ska utspelas. Tror det kommer bli riktigt riktigt bra alltihopa.
Vårat schema har visat sig vara rätt nice ändå förutom religons prov redan på tisdag och vad gör Sofie då när hon packar för att åka hem? Jo, hon glömmer boken i Båstad. Så på söndag kväll och måndag kväll ska jag sitta med boken fastklistrad framför ögonen.

Förresten så har jag nog aldrig sovit så mycket som jag har gjort denna veckan. Somnat runt 19 varje kväll för att bli frisk så snabbt som möjligt.
Hur chill är inte detta
mån: 09.40-16
tis: 08.30-16 (4h teater)
ons: 08.30-16
tor: 12.30-16 (dans & teater)
fre: LEDIG

Igår fyllde min kära vän Maria 19 så ikväll blir det utgång för att fira henne.
Grattis säger vi även till Amanda som fyller 19 idag ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0