14 Juli

Sommaren bara flyger förbi känns det som när man jobbar.
Jag har gått och fått jätteont i magen, inget kul alls och det vill inte försvinna så nu har jag varit hemma två utav mina jobbdagar och känns ju inge bra alls men men, om man tittar ut så hade jag ändå inte kunnat stå ute och rensa ogräs.  Imorgon ska jag däremot jobba det har jag bestämt.
Jag har nästan bosatt mig hemma hos Oskar. Nästan hela sommaren har jag sovit där. Känns konstigt men bra, underbart att alltid ha någon att sova med. Bara för att tillägga lite så har vi nått fyra månader idag, mysigt mysigt.
För övrigt så har jag haft en awesome dejt med Idil förra torsdagen.
Frapino & Scones på EH´s uteservering i den sköna sommar-solen.
Prata om allting mellan himmel och jord. Var kul att träffa henne igen, evigheter sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0