Ba Ba Ba Ba Ba

Underlig men rolig skoldag.
Började 12.30 men åkte med bussen 08.30.
Gick o la mig i rms säng (de hade idrott), kolla Tsatsiki och somnade en stund.
vid 10.30 slutade Rasmus så umgicks med honom tills lunch.
12.30 blev det dans anatomi (passar ju mig *like it a lot*) och efter det
teaterlektion. Snackade om massa grejer som kommer att hände sista tiden på
Apelryd. Vår underbara resa till Gbg den 28 April (lektion på Liseberg men kaninhuvuden,
studiobesök på Balettakademin, musikalprogrammet på operan, och föreställning på kvällen)
Kommer bli super, det är jag säker på. Föreställningar hit och dit.
Nu sitter jag hemma och har städat, dammsugit m.m
Satt och väntade på min rumskompis men hon dök aldrig upp så smsade och hon är tydligen
hemma hemma. Känns bra man fick reda på de ju..
Fick göra allt själv här hemma. (Tack för det).
Nu vill jag bara hem och krama min älskling för usch vad jag saknar honom!
Så nu ska jag packa, duscha och hoppa ner i täcket och kolla film tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0