Far enda in i baljan

Detta har så inte varit min dag!
Jag sov jätteskönt när jag väl somnade och ville inte gå upp.
Jag missade så bussen men fick skjuts utav en mus3a
så allting löste sig och jag kom i tid. Lucky me
Projekt och företagande, ja vad ska man säga om det förutom att allting känns så sjukt mycket bättre än innan inför vårat awesome projekt.
29 April då smäller det!
Efter lunch blev de projekt "treornas slutproduktion - Little shop of horrors"
Dans och lite sång och plötsligt va klockan tre och det blev ett litet samtal med "Lokaltidningen".
Men när jag kom hem fick jag dagens nyhet
MITT LEG ÄR SÅÅÅÅ BORTA!
Har letat igen hela lägenheten, ringt till skolan & checkat tvättstugan. Ingenstans finns de j**la kortet
Blir helt ledsen.
Har pratat med min älskling och lugnat ner mig ifrån stressen.
Nu ska jag poppa en popkorn påse, krypa ner i soffan och kolla "Förhäxad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0