Fett taggad på livet

Min största längtan just nu är att alla läxor, prov samt inlämningar ska försvinna POFF.
Kan knappt fatta att det är onsdag idag, att jag är ledig på fredag, att det bara är nästa vecka på mån-tis veckan där på kvar i skolan för min del. Pojkvännen tar studenten den 1 Juni och självklart ska jag vara där och fira det med honom eftersom han under underbarast och jag kan knappt hålla tyst om vad jag har skaffat för present. tihii
Dagen efter åker en zombiesofie till SIESTA!!! För nya underbara äventyr med mina bästa apelryds bruudar. Fyfan vad vi har längtat. Kommer bli helt F***ing AWESOME!
Min mamma var världens snällaste igår och offrade sig för att åka ner o köpa den (nej, hon betalade den inte (: )
Måndagen den 6 Juni är det dags för SWAT på Laholmskulturfestival. Ja kära vänner sen blir det en helvecka hemma fylld utav studenter studenter studenter. Sen är detta jävla skolåret slut, äntligen.
Tänte även informera om att min SWAT-grupp uppträder på Invigningen av Båstads nya studentlägenheter.
Börjar klockan 10.30 idag men sitter redan i skolan och ska försöka få ihop lite arbeten som kommer gå åt skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0