Uppmuntringsförsök 2

Detta lilla inlägget tillägnar jag min kära vän Viktoria Ask. Nu skiter jag i att du stavar det med c för du skriver de själv med k.
Jag måste säga att du är en av de bästa vännerna jag någonsin haft.
Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle säga det första dagen vi flyttade in i nya byggnaden rum nr 1.
För hur läskigt var det inte då att bo tillsammans med en helt främmande människa. Men se hur det gick tillslut.
Efter Kiwikastningen och många sjuka minnen. Jag har en känsla av att nästa år, jupp när du, jag, cajsa och rasmus bor i en stor fin lägenhet tillsammans kommer bli AWESOME & Helt SJUUUKT.
När vi failar i något så failar vi oftast i samma grejer, i samma ämnen. Men vi kämpar och vi ska klara dessa helvetesämnen !! Det är jag övertygad om.

Kommentarer
Postat av: Viktoria <3

Awwe, du är för söt Sofie! Dock har jag försökt att förtränga den kiwidelen, mend et är okej :) Du är en utav mina bästa vänner också! Diggar dig skarpt <3

2011-05-05 @ 13:17:06
URL: http://totallypsyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0